5/07/2008

Yhyy eller buhuu

Sitä vaan läksin soittelemaan, että miks jotkut ihmiset valittaa? Ja jos kyseenalaistaa sen, että jotkut valittaa niin täyttääkö sekin jo valittamisen tunnusmerkistön? Kun mun jakeluun monen muun asian ohella ei mene se, että joku poraa/suree/valittaa/ulisee ääneen semmosta, että mä oon liian lihava, mä en ikinään löydä sitä oikeeta, mä en tykkää kun ihmiset kiroilee liikaa, mä en ala kun kaikki on tyhmiä, miks mä aina joudun kärsimään jne jne jne... Siis sehän on loputon lista mistä kaikesta sitä vois kitistä. Ei multa ainakaan lopu mielikuvitus sen suhteen, että mikä kaikki on päin videoita ja hevon joulupuuta.

Mutta miks nää valittajat ei tee mitään?

Siis asioille ja omalle elämälleen yleensä.

Kun eihän se voi olla mikään yllätys tai uutinen, että elämässä mättää ja mopon rattaissa on hiekkaa, jos asenne on koko ajan semmonen, että vittu kun vituttaa...

Juu, ei mulla muuta tällä kertaa...

P.S.Miten hitossa nyt kaikki mitä tulee sanottua kuulostaa valittamiselta? Oonkohan mä vainoharhainen?

En mä muuten olis vainoharhainen ellei kaikki vihais mua...

Ei kommentteja:

Where is our social equality?

Helppoa on konvertoida koneella kirjoitettu dokumentti PDF-muotoon. Helpompaa on konvertoida mielenterveysongelmat taiteeksi. Helpointa on k...